اخبار

دوره هوش تیزهوشان، مناسب کسانی که دیر شروع کرده اند!

5/5 - (15 امتیاز)

دوره هوش تیزهوشان، مناسب کسانی که دیر شروع کرده اند!

آزمون ورودی مدارس برتر، به ویژه تیزهوشان، یکی از مهم ترین آزمون هایی است که دانش آموزان در طول دوران تحصیلی خود با آن مواجه می شوند. این آزمون نه تنها دروازه ای به سوی مدارس برتر و امکانات آموزشی و رفاهی بیشتر است، بلکه فرصتی برای شکوفایی استعدادها و توانمندی های دانش آموزان نیز فراهم می کند. در این مطلب قصد داریم در رابطه با آزمون ورودی مدارس برتر، مزایای تحصیل در مدارس تیزهوشان، نحوه قبولی در آزمون ورودی و … با شما صحبت نماییم و در پایان دوره هوش و استعداد تحلیلی ششم و نهم را به شما معرفی نماییم که بهترین انتخاب برای کسانی است که دیر شروع کرده اند و یا قصد جمع بندی دارند؛ تا انتها همراه ما باشید.

دوره هوش تیزهوشان، مناسب کسانی که دیر شروع کرده اند

مزایای تحصیل در مدارس برتر چیست؟

دانش آموزان زیادی هر ساله برای تحصیل در مدارس برتر با هم به رقابت می‌پردازند اما چه چیزی باعث شده است که این مدارس با متقاضیان زیادی رو به رو شوند؟! بدون شک دلیل اصلی این استقبال، مزایای زیادی است که این مدارس دارند. تحصیل در مدارس برتر، مزایای متعددی برای دانش آموزان به ارمغان می آورد که برخی از آنها عبارتند از:

  • دسترسی به معلمان مجرب و متخصص: در مدارس برتر، معلمان مجرب و متخصصی حضور دارند که با استفاده از روش های نوین آموزشی، به دانش آموزان در یادگیری بهتر مطالب کمک می کنند.
  • امکانات آموزشی و رفاهی: مدارس برتر از امکانات آموزشی و رفاهی مناسب تری نسبت به سایر مدارس برخوردار هستند که این امر در ارتقای سطح یادگیری دانش آموزان بسیار مؤثر است.
  • رقابت سالم: در مدارس برتر، دانش آموزان با یکدیگر رقابت سالمی دارند که این امر انگیزه آنها را برای یادگیری بیشتر افزایش می دهد.
  • فرصت های شغلی بهتر: دانش آموزانی که در مدارس برتر تحصیل می کنند، در آینده شغلی خود نیز از مزایای متعددی برخوردار خواهند بود.
  • قبولی در دانشگاه‌ های برتر: با توجه به اینکه در مدارس برتر به ویژه تیزهوشان، با دانش آموزان مطالب بالاتر از سطح کتاب کار می‌ شود و از همان ابتدا روی مباحث تستی تمرکز دارند، اکثر نفرات برتر کنکور در زیر شاخه های رشته ریاضی، تجربی و انسانی از مدارس تیزهوشان و غیرانتفاعی های برتر هستند.
  • ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج: کسانی که در مدارس برتر از جمله تیزهوشان تحصیل داشته باشند، می توانند به راحتی برای ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر خارج از کشور اقدام نمایند.

تیزهوشان یا غیرانتفاعی؟!

یکی از سوالات پرتکرار در بین دانش آموزان و اولیای آن ها این است که مدارس تیزهوشان بهتر است یا غیرانتفاعی؟! برای پاسخ به این سوال باید عوامل مختلفی از جمله توانایی دانش آموز و شعبه تیزهوشانی که در آن قبول شده اید را در نظر بگیرید. اگر سطح دانش آموز چندان بالا نیست و توانایی و هوش بالایی ندارد و نمی‌تواند فشار مدارس تیزهوشان را تحمل کند، مدارس غیرانتفاعی گزینه بهتری هستند.

این نکته رو نیز در نظر داشته باشید که شهریه مدارس تیزهوشان بسیار مناسب‌ تر و منطقی‌ تر از مدارس غیرانتفاعی است. طبق شنیده‌ها شهریه مدارس تیزهوشان در سه سال با شهریه یک سال تحصیل در مدارس غیرانتفاعی برابری می کند.

راهکارهای قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر!

راهکارهای قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر!

قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر، نیازمند تلاش و پشتکار زیاد دانش آموزان است. در کنار این تلاش و زحمتی که دانش آموزان می‌کشند، برخی از نکات و راهکارهایی از سوی مشاورین و پذیرفته شدگان سال‌ های قبل توصیه شده است که توجه به آن ها می تواند مسیر قبولی شما را هموارتر کند.

  • برنامه ریزی درسی: دانش آموزان باید با توجه به نقاط قوت و ضعف خود، برنامه ریزی درسی دقیقی داشته باشند و به طور منظم مطالعه کنند. اگر تجربه برنامه‌ریزی دقیق و اصولی را ندارید، پیشنهاد ما با شما این است که در ابتدا از یک مشاور کاربلد کمک بگیرید.
  • استفاده از منابع کمک آموزشی: استفاده از منابع کمک آموزشی مناسب، می تواند به دانش آموزان در یادگیری بهتر مطالب کمک کند. کتب کمک درسی و جزوات مختلفی در بازار منتشر شده است که ویژه آزمون ورودی مدارس برتر هستند.
  • شرکت در آزمون های آزمایشی: شرکت در آزمون های آزمایشی، به دانش آموزان کمک می کند تا با فضای آزمون آشنا شده و مهارت تست زنی خود را ارتقا دهند.
  • ثبت نام در کلاس های آمادگی تیزهوشان: موسسات، آموزشگاه ها، مراکز علمی و مجموعه های مختلفی در سراسر کشور اقدام به برگزاری کلاس هایی جهت آمادگی برای آزمون تیزهوشان برگزار می‌ کنند که می تواند کمک زیادی به شما کند. این کلاس ها در صورتی که کیفیت لازم را داشته باشند، تمامی موارد فوق را به صورت یکجا در بر می گیرند و مسیر قبولی شما را هموار می کنند.

چه کتابی برای قبولی در تیزهوشان بخوانیم؟

کتاب های مختلفی در بازار هستند که می توانید از آن ها استفاده نمایید اما بهترین و پرفروش ترین کتاب های هوش تیزهوشان عبارتند از کتاب هوش فرازمینی et، هوش کمپلکس، هوش مالتیپل و اسمارتیز. شما با استفاده از این کتاب ها می توانید بخش استعداد تحلیلی را به طور کامل بیاموزید اما اگر جز آن دسته از دانش آموزانی هستید که نیاز به آموزش مطالب دارید و صرفا با خواندن کتاب نمی توانید مطالب را بیازمورید، به سراغ کلاس ها و دوره های آمادگی آزمون تیزهوشان بروید.

از چه زمانی باید در کلاس آمادگی تیزهوشان شرکت کرد؟

از چه زمانی باید در کلاس آمادگی تیزهوشان شرکت کرد؟

معمولا اکثر کلاس های آمادگی تیزهوشان از تابستان شروع می شوند و شما را به صورت آهسته و پیوسته برای آزمون ورودی آماده می‌کنند. برخی کلاس‌ها هم از اوایل مهرماه آغاز می‌شوند که به صورت فشرده تر هستند. بدیهی است که هر چه شما زودتر شروع کنید، کار ساده تری در پیش خواهید داشت. اما اگر هنوز شروع نکرده اید و یا دیر شروع کرده اید و از دیگران عقب هستید، باید به دنبال یک راه چاره باشید.

دوره هوش تیزهوشان موسسه موفقیت، ناجی کسانی که دیر شروع کرده اند!

دوره هوش تیزهوشان موسسه موفقیت، جامع ترین دوره هوش تیزهوشان در کشور است که به طور ویژه برای دانش آموزانی که دیر شروع کرده اند و یا تازه می خواهند شروع کنند، طراحی شده است. در این دوره، تمامی مباحث هوش و استعداد تحلیلی به طور کامل و جامع آموزش داده می شود و دانش آموزان با استفاده از تکنیک ها و روش های نوین آموزشی، به طور کامل برای آزمون ورودی مدارس برتر آماده می شوند.

مزایای دوره هوش تیزهوشان موسسه موفقیت:

  • جامعیت و کامل بودن: در این دوره، تمامی مباحث هوش و استعداد تحلیلی به طور کامل و جامع آموزش داده می شود.
  • استفاده از تکنیک ها و روش های نوین آموزشی: در این دوره، از تکنیک ها و روش های نوین آموزشی برای آموزش مطالب استفاده می شود که این امر باعث یادگیری بهتر و عمیق تر دانش آموزان می شود.
  • آزمون های آزمایشی: در این دوره، آزمون های آزمایشی برگزار شده سال گذشته به همراه تحلیل آزمون در اختیار دانش آموزان قرار داده شده است تا دانش آموزان با فضای آزمون آشنا شده و مهارت تست زنی خود را ارتقا دهند.
  • بروزرسانی دائمی دوره: این دوره امکان بروزرسانی تا روز آزمون را دارد و اگر مطلب مهمی به آزمون اضافه شود، در اختیار شما قرار می گیرد.

اگر شما هم جزو دانش آموزانی هستید که دیر شروع کرده اید و یا تازه می خواهید برای آزمون ورودی مدارس برتر آماده شوید، دوره هوش تیزهوشان موسسه موفقیت بهترین انتخاب برای شماست. با شرکت در این دوره، می توانید شانس قبولی خود را در آزمون ورودی مدارس برتر به طور قابل توجهی افزایش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره هوش تیزهوشان موسسه موفقیت، می توانید به وب سایت موسسه به نشانی AMOOZESHCENTER.COM مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 22891840-021 تماس بگیرید. همین امروز شروع کنید و آینده ای روشن برای خود بسازید!

نتیجه گیری

در این مقاله به اهمیت آزمون ورودی مدارس برتر، به ویژه تیزهوشان، و مزایای تحصیل در این مدارس اشاره شد. همچنین راهکارهای قبولی در آزمون ورودی و معرفی دوره هوش تیزهوشان موسسه موفقیت به عنوان جامع ترین دوره هوش تیزهوشان در کشور، مورد بحث قرار گرفت. اگر شما هم جزو دانش آموزانی هستید که دیر شروع کرده اید و یا تازه می خواهید برای آزمون ورودی مدارس برتر آماده شوید، دوره هوش تیزهوشان موسسه موفقیت بهترین انتخاب برای شماست. ما در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر سوالی دارید یا نظری در مورد این مقاله دارید، می توانید در قسمت نظرات آن را با ما در میان بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا