آموزش دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی و اجرای آن یکی از پردرآمدترین رشته‌های هنری است. به همین منظور، دوره آموزش دکوراسیون داخلی یک فرصت عالی و استثنایی برای افرادی است که به طراحی داخلی و تزیینات منزل علاقه‌مند هستند. کسب مهارت طراحی دکوراسیون داخلی تنها منوط به گذراندن یک دوره تحصیلی طولانی در دانشگاه‌ نیست، بلکه با تمرین عملی و استفاده از دوره دکوراسیون داخلی، این امر میسر خواهد شد. طراحی داخلی ساختمان‌ها همگی یکسان نبوده و به نوع کاربرد آن واحد و یا ساختمان بستگی دارد. عوامل فراوانی مانند: تعداد واحد مسکونی، متراژ واحد، شهر یا روستا بودن محل سکونت، استفاده از المان خاص و دیگر نکات درخواستی مشتری در این موضوع دخیل هستند.

تغییر نگرش مردم در رابطه با تزیین داخلی ساختمان، موجب رونق و گسترش بازار کار طراحی دکوراسیون داخلی شده است. یک طراح داخلی باید با در هم آمیختن خلاقیت، علم و ذوق، یک دکوراسیون داخلی خاص را خلق نماید. تنها کافیست فرد با بهره‌گیری از دوره‌های آموزش دکوراسیون داخلی، بهترین خود را به نمایش بگذارند و از این طریق به درآمدهای باورنکردنی دست پیدا کند. نکته اصلی و اساسی در این مورد، یافتن محلی مناسب جهت آموزش و بهره‌گیری از اساتید زبده و متخصص در این زمینه است.

 آموزش دکوراسیون داخلی پکیج کامل | دوره جامع طراحی دکوراسیون داخلی 2024

دکوراسیون داخلی و معماری

دهکده جهانی دانش و مهارت با نظارت مجتمع فنی تهران، آماده برگزاری انواع آموزش دکوراسیون داخلی در تهران به صورت آنلاین، حضوری و نیمه آنلاین است. تمام افراد از اقصی نقاط ایران و حتی دنیا می‌توانند خود را روی صندلی‌های آموزشی به صورت مجازی جای دهند. هر کدام از این دوره‌های آموزشی، موجب ارتقاء توانمندی‌های فرد متقاضی شده و فرد پس از اتمام دوره، به تسلط کامل در مهارت‌های مورد نظر دست پیدا خواهد کرد. تمام مباحث، بوجه‌بندی آموزشی، نوع تدریس اساتید، پیش نیازها، همچنین سرفصل‌ها در پکیج‌های آموزش دکوراسیون داخلی این آموزشگاه آورده شده است.

معرفی پکیج دوره دکوراسیون داخلی از مقدماتی تا پیشرفته

یکی از دوره‌های بسیار محبوب و پرطرفدار دهکده جهانی دانش و مهارت را می‌توان پکیج آموزش طراحی دکوراسیون داخلی معرفی کرد. این دوره تمام اطلاعات مربوط به طراحی داخلی را شامل شده و همه مسائل مورد نیاز یک طراح دکوراسیون داخلی را مورد آموزش و ارزیابی قرار می‌دهد. این پکیج به گونه‌ای تدوین شده که تمام مباحث و دوره‌هایش به صورت جداگانه، قابلیت آموزش داشته باشند‌.

 دوره دکوراسیون داخلی به سه قسمتِ کلی طراحی معماری و دکوراسیون داخلی مقدماتی، متوسطه و پیشرفته تقسیم‌بندی شده است. همین تقسیم‌بندی و تفکیک، کمک شایان توجهی به یادگیری افراد می‌کند. در این دوره به هیچ عنوان نباید از تجربه بالای اساتید اهل علم غافل شد، چراکه یادگیری اصولی و مهم طراحی دکوراسیون داخلی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

آموزش دکوراسیون داخلی

مباحث دوره‌های آموزش دکوراسیون داخلی/ آموزشگاه دهکده جهانی دانش و مهارت

عناوین و سرفصل‌هایی را که قرار است در ادامه مشاهده کنید توسط کارشناسان کاربلد و متخصص در این زمینه تدوین شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی و معماری مقدماتی

منظور از طراحی داخلی، تقسیم‌بندی فضاها و فرم‌های داخلی یک ساختمان و در واقع ایجاد روابط بین آنها است. به نحوی که حتی یک طراح داخلی ممکن است تشخیص دهد که پلانی از ساختمان را اصلاح کند و یا آن را با توجه به اهداف خود تغییر دهد. از طرفی دیگر در طراحی دکوراسیون داخلی، بحث چیدمان وسایل و انجام تزیینات داخلی با انتخاب متریال، رنگ و اکسسوری ها انجام خواهد شد.آشنایی و شناخت این مفاهیم اولیه نیاز به دقت و آموزشی مفید دارد.

در بخش مقدماتی این پکیج، مفاهیم اولیه در رشته معماری و همچنین نرم‌افزارهای پایه و اهمیت آنها شرح داده خواهد شد. ۴ درس مربوط به بخش مقدماتی آموزش دکوراسیون داخلی در زیر آورده شده است.

درس اول: آشنایی با مهارت‌های ترسیمی

درس دوم: معرفی Autocad دوبعدی

درس سوم: فری هند

درس چهارم: طراحی مفهومی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی مدرن
دکوراسیون داخلی مدرن

طراحی دکوراسیون داخلی و معماری متوسط، در آموزش دکوراسیون داخلی

در این مرحله دروس آموزش دکوراسیون داخلی به صورت تخصصی‌تر ارائه خواهند شد. نکته قابل ذکر آنکه با دریافت گواهینامه دوره دکوراسیون داخلی مقدماتی، شما وارد فاز بعدی این آموزش، یعنی فاز متوسطه خواهید شد. مباحثی نظیر مصالح شناسی، سبک شناسی، بررسی محیط، فضا و کاربرد نرم‌افزارهای سه بعدی را در این مرحله با گذراندن ۱۲۰ ساعت آموزش، فرا خواهید گرفت.

درس اول: شناخت مصالح کاربردی در معماری داخلی

درس دوم: واکاوی اجرایی معماری داخلی(متره و برآورد)

درس سوم: آشنایی با قدمت معماری داخلی(سبک شناسی)

درس چهارم   Vray and Sketch up:

درس پنجم Desin Studio:

طراحی دکوراسیون داخلی و معماری پیشرفته

آخرین مرحله آموزش دکوراسیون داخلی، مرحله پیشرفته نامگذاری شده که ۱۳۲ ساعت است. پس از گذراندن دوره‌ها به صورت کامل، اعم از: مقدماتی، متوسطه و پیشرفته، شما به عنوان یک متخصص در حوزه نقشه کشی، مدل‌سازی و معماری روانه بازار کار خواهید شد. درس استودیو طراحی نهایی که در پایان پکیج آموزش دکوراسیون داخلی قرار گرفته، باید به عنوان یک پروژه نهایی یا همان پایان نامه ارائه شود. با انجام این نمونه کار، مشتریان بسیاری را جلب خواهید کرد، به شرط آنکه نمونه کار شما بر پایه خلاقیت، ذهن پویا و مهارت کافی انجام شده باشد.

پس از پایان یافتن دوره دکوراسیون داخلی، دانشجو می‌تواند در امر طراحی دکوراسیون به صورت توانمند و مستقل فعالیت کند. این دوره شامل: دروس نورپردازی، نرم افزار 3D Max & vray، توانایی برقراری ارتباط با کارفرما و Final Design Studio می‌شود.

بهترین نرم افزارها برای آموزش دکوراسیون داخلی

امکان استفاده از نرم‌افزارهای متعدد و مختلف در دوره دکوراسیون داخلی وجود دارد، اما بهترین نرم‌افزارهایی که توسط اساتید حرفه‌ای آموزش دکوراسیون داخلی معرفی شده‌اند، عبارتند از:

نرم افزار Autocad دو بعدی و اتوکد سه بعدی

نرم‌افزار اتوکد یا کد در دو نسخه دوبعدی و سه بعدی به وسیله شرکت اتودسک طراحی شده است. این برنامه‌ها در دو نسخه دوبعدی و سه بعدی قابلیت استفاده دارند. اصولاً از اتوکدها به عنوان نرم ‌افزارهای مادر و یا پایه یاد می‌کنند .کاربرد اصلی آنها در طراحی، زیرساخت، ساخت و معماری پروژه‌ها است. این دو نسخه با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. به همین خاطر اساتید دوره دکوراسیون داخلی، آموزش آنها را به صورت مجزا به عهده خواهند گرفت. آموزش Autocad 2D  با مباحثی همانند آشنایی با اشیا، میانبرهای کاربردی، دستورات متعدد و دیگر مباحث تخصصی همراه بوده و حدود ۶۰ ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

دانشجویان دوره Autocad 2D باید با مباحث ریاضی و هندسه آشنایی و یا پیش زمینه‌ای داشته باشند. همچنین داشتن گواهینامه دوره اتوکد ۲ بعدی برای حضور در دوره آموزشی Autocad 3D الزامی خواهد بود. طراحی‌ها و پلان‌هایی که در اتوکد سه بعدی آموزش داده می‌شوند، اصولاً دارای عمق هستند. در این حالت طراحی دقیق و ملموس‌تر است. برخلاف مدت زمان آموزش اتوکد دوبعدی، دوره آموزش اتوکد سه بعدی ۴۲ ساعت زمان می‌برد.

دکوراسیون داخلی تهران
دکوراسیون داخلی تهران

آموزش برنامه تری دی مکس

یکی دیگر از نرم‌افزارهای قدرتمندی که در دوره‌های آموزش دکوراسیون داخلی برای ایجاد تصاویر و ویدیوهای  سه بعدی از آن استفاده می‌گردد، 3D Max نام دارد. این نرم‌افزار یک برنامه گرافیکی کامل در همه زمینه‌های هنری همانند: انیمیشن، دنیای بازی، جلوه‌های سینمایی و معماری به شمار می‌آید. آموزشگاه دهکده جهانی دانش و مهارت، این نرم‌افزار را تحت یک دوره خاص آموزش دکوراسیون داخلی در نظر گرفته و در اختیار متقاضیان آن قرار داده است. شرط گذراندن دوره آموزشی نرم‌افزار تری دی مکس گذراندن دوره اتوکد دو بعدی و آشنایی با مباحث پایه معماری خواهد بود.

درحالی‌که دوره دکوراسیون داخلی به گونه‌ای طراحی و تدوین شده که شما به هیچ‌گونه پیش زمینه و مبانی طراحی داخلی نیاز نداشته و تنها با دانش محدود و اندک، قادر به یادگیری خواهید بود. 100 ساعت برای آموزش برنامه تری دی مکس اختصاص داده شده است که ۶۵ ساعت آن مربوط به مدل‌سازی است. در دوره آموزش تری دی مکس، متقاضی با فضای برنامه آشنا شده و از آفریدن تصاویر نزدیک به دنیای واقعی لذت می‌برد. در صورت تسلط افراد بر این نرم‌افزار، قطعاً درآمد بالایی در معماری داخلی کسب خواهند کرد.

 نرم افزار Revit Architecture/ رویت معماری در دوره دکوراسیون داخلی

نرم‌افزار رویت معماری در دوره دکوراسیون داخلی باید مورد آموزش قرار گیرند. این دوره طی مدت ۴۰ ساعت برای دانشجویان برق، مکانیک و معماری در نظر گرفته شده است. شرط ثبت نام در این دوره، گذراندن دوره آموزشی اتوکد دو بعدی بوده که در این دوره به راحتی با مدل‌سازی‌ها و ترسیم جزئیات آشنا خواهید شد. مباحثی نظیر: ایجاد نما، مقاطع و احجام و پرسپکتیو در دوره آموزشی نرم‌افزار رویت به دانش‌آموزان تدریس خواهد شد. یکی از مزیت‌های بارز این نرم‌افزار، باز کردن پروژه‌هایی است که توسط اتوکد دوبعدی ایجاد شده‌اند. به همین خاطر بسیار محبوب گشته است.

 یادگیری برنامه اسکچاپ توسط بهترین پکیج آموزش دکوراسیون داخلی

یکی از مهم‌ترین نرم‌افزارها و برنامه‌های دنیای معماری، نرم‌افزار اسکچاپ بوده که برای عملکرد بهتر آن، متقاضی باید نسبت به نرم‌افزار اتوکد شناخت داشته باشد. دوره آموزش نرم‌افزار sketchup  به طور کلی ۴۰ ساعت است. شرکت‌کنندگان در این مدت، کار با محیط نرم‌افزار، ابزارهای ترسیم و همچنین استفاده از انواع مدل‌سازی‌های سه بعدی را فرا خواهند گرفت.

ذکر این نکته لازم است که در صورت به‌کارگیری پلاگین vray، دانشجو می‌تواند به صورت خیلی مستقیم از خود نرم‌افزار اسکچاپ، خروجی را دریافت کند. از دیگر مزیت استفاده از این نرم‌افزار، امکان انتقال پلان به دیگر نرم‌افزارها است. یکی از کاربردهای اصلی اسکچاپ، نمایش مدل‌سازی اولیه از طرح است که بسیار مورد توجه متقاضیان قرار خواهد گرفت.

بهترین دکوراسیون داخلی در تهران
بهترین دکوراسیون داخلی در تهران

آموزش نرم افزار لومیون

نرم‌افزار لومیون یک برنامه بسیار حرفه‌ای در زمینه انیمیشن‌سازی و یا رندرگیری است که به صورت اختصاصی برای مهندسین معماری طراحی شده است. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توان مدل‌های ایجاد شده در دیگر نرم‌افزارها را به انیمیشن‌های باکیفیتی تبدیل نمود. این نرم‌افزار با دیگر نرم‌افزارهای سه بعدی موجود در بازار هماهنگی خوبی دارد و به راحتی می‌توان فایل‌های ایجاد شده توسط نرم‌افزارهای طراحی سه بعدی را توسط این نرم‌افزار، ویرایش نمود.

 رندرگیری در این نرم‌افزار با سرعت بسیار کوتاهی انجام خواهد شد. دهکده جهانی دانش و مهارت دوره آموزش نرم‌افزار lumion را به پکیج آموزش دکوراسیون داخلی اضافه کرده و ۳۰ ساعت آموزش مفید را در اختیار شما سروران قرار داده است. در این دوره آموزشی، مراحل نصب صحیح برنامه، آشنایی با محیط لومیون و به کارگیری دقیق ابزارها تا اعمال افکت و انجام عملیات رندر به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

کاربرد اصلی این نرم‌افزار، نشان دادن زاویه دید شما از پروژه به صورت عکس، پانوراما یا ویدیو خواهد بود. لومیون به گونه‌ای طراحی شده که کاربر بتواند بدون زحمت و استرس با آن کار کند. این نرم‌افزار به یک سیستم رایانه‌ای قوی با کارت گرافیک مناسب نیاز دارد. علت اصلی آن هم انجام عملیات رندرینگ در لحظه است. با یادگیری نرم‌افزار لومیون، طراحی انواع دکوراسیون داخلی آسان شده و امکان اشتغال در زمینه معماری داخلی فراهم می‌شود.

فراگیری نرم افزار Rhino، آموزش دکوراسیون داخلی با راینو

نرم‌افزار راینو یک نرم‌افزار طراحی سه بعدی یا به عبارت بهتر نرم‌افزار طراحی صنعتی هست. اصولا از آن برای ایجاد مدل‌های سه بعدی واقع‌گرایانه و کاربردی استفاده می‌شود و بر اساس خطوط پایه و منطق ریاضی بنیان گذاری شده است. مدل‌سازی در نرم افزار راینو، سریع‌تر و دقیق‌تر از نرم‌افزارهای سه بعدی دیگر خواهد بود. همچنین محیط کاربری راینو بسیار دلنشین و شبیه منوی اتوکد کلاسیک هست. قابلیت اجرای پلان به شکل دو و سه بعدی را می‌توان از دیگر مزیت‌های این نرم‌افزار به شمار آورد.

جهت آشنایی با محیط این نرم‌افزار، ۶۰ ساعت آموزش اختصاص داده شده است. راینو معمولاً در زمینه معماری، مهندسی، جواهرات و انواع زمینه‌های طراحی مانند: طراحی محصول گرافیکی، قطعات مکانیکی و خودرو استفاده می‌شود. تکنیک به کار رفته در این نرم‌افزار، یکی از دقیق‌ترین تکنیک‌های مدل‌سازی موجود در دنیای امروز است.

آموزش مراتب تبدیل نقشه‌های فاز یک به فاز دو

نقشه‌های فاز ۱ یعنی در نظر گرفتن طرح اولیه برای یک ساختمان که تا حدودی طراحی نقشه ساختمان یا طراحی فضاها را نمایش می‌دهند و نحوه قرارگیری و ارتباط بین فضاها را مشخص می‌کنند.  این نقشه‌ها سیرکلاسیون حرکتی فضاهایی مانند: حال، پذیرایی، آشپزخانه و اتاق‌ها را نشان می‌دهند و عرصه خصوصی و عمومی ساختمان را مجزا خواهند کرد.  نقشه‌های فاز ۲ به نقشه‌هایی گفته می‌شوند که قابلیت اجرا دارند و برگرفته از طرح اولیه نقشه‌های فاز یک هستند.

در این پلان‌ها تغییراتی ایجاد شده که این تغییرات بر طبق قوانین نظام مهندسی و شهرداری است تا به ساختمان علاوه بر زیبایی، استحکام و مقاومت بخشند. طی ۲۴ ساعت آموزش، متقاضی با جزئیات پلان، همچنین اجزای مختلف سازه و تاسیسات معماری ساختمان آشنا می‌شود. با سپری کردن این دوره، شرکت‌کننده به توانایی مطلوبی جهت مدیریت بهتر، تحلیل نقشه و نیازمندی ایمنی مراحل کار دست خواهد یافت.

دوره دکوراسیون داخلی

دوره جامع آموزش صفر تا صد اجرای ساختمان

اجرای اصولی ساخت‌وساز نیازمند مجموعه‌ای از مسائل فنی بر اساس مقررات ملی ساختمان است که به علم و آشنایی در رشته‌های مختلف صنعت ساختمان، بستگی دارد. بدیهی‌ست که عدم توجه به مسائل معماری و محاسباتی در اجرا و ساخت، موجب بروز نواقصی خواهد شد که به ایراداتی منجر می‌گردد. در نهایت هزینه‌های زیادی را بر مالک یا پیمانکار تحمیل می‌کند. فراگیری دوره اجرای ساختمان در کنار دوره دکوراسیون داخلی، به شما کمک می‌کند تا اجرای تمام مراحل ساخت و عملی ساختمان را از فونداسیون تا نازک‌کاری، به عهده گیرید.

این دوره جامع طی مدت زمان ۷۸ ساعت و مطابق با سرفصل‌های زیر تدریس خواهد شد.

  • تخریب
  • خاک برداری
  • سازه نگهبان
  • مصالح
  • فونداسیون
  • سازه
  • سفت کاری
  • ایمنی
  • نازک کاری و نماسازی

یادگیری دوره نوسازی یا مرمت ساختمان‌های فرسوده و اجرای طراحی داخلی

در آموزش دکوراسیون داخلی تنها به دوره دکوراسیون داخلی محدود نخواهید شد، چراکه در بسیاری موارد نیاز به تعمیر و مرمت ساختمان‌های فرسوده خواهد بود. از طرفی دیگر ممکن است بعد از گذشت سالیان سال، بعضی از نماها نیاز به تغییر داشته باشند و این امر در حوزه معماری امکان‌پذیر است. دوره بازسازی و مرمت ساختمان‌های فرسوده در ۴۰ ساعت به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد. این دوره برای دانشجویان یا مهندسین رشته‌هایی نظیر: معماری، معماری داخلی، عمران و دیگر رشته‌های فعال در ساختمان بسیار مناسب خواهد بود.

سرفصل‌های دوره آموزش بازسازی شامل موارد زیر است:

  • تخریب
  • زیرسازی
  • کف‌سازی
  • دیوار چینی داخلی و خارجی و عایق حرارتی دیوارها
  • سقف کاذب
  • نازک‌کاری
  • عایق‌کاری
  • اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی

نکته قابل توجه اینکه، این آموزشگاه دو جلسه بازدید کارگاهی هم برای شرکت کنندگان به شکل عملی در نظر گرفته است، البته شرط آن، گذراندن تمام موارد تئوری بالا است. تمامی افراد هدف از سراسر کشور می‌توانند در دوره‌های آنلاین و حضوری شرکت کنند. آنها پس از گذراندن این دوره، توانایی مرمت و بازسازی انواع واحدهای آپارتمانی و ویلایی را در شهر و روستای خود خواهند داشت.

بهترین دکوراسیون داخلی
بهترین دکوراسیون داخلی

دوره طراحی فضای سبز از مقدماتی تا پیشرفته، کامل‌ترین دوره آموزشگاه

پس از پشت سر گذاشتن دوره‌های طراحی دکوراسیون داخلی، حال وقت آن است که با زیباسازی محیط خارجی ساختمان‌ها آشنا شوید. اگر قصد آشنایی این دوره را دارید، باید دو مرحله طراحی فضای سبز مقدماتی و پیشرفته را به صورت دوره‌های مجزا به ترتیب در ساعت‌های ۱۳۵ و ۱۰۸ ساعت بگذرانید. طراحی فضای خارجی یک کار تخصصی بوده که بسیاری از افراد علاقه و تمایل به فراگیری آن دارند. به وجود آوردن هارمونی و تعادل رنگ میان گیاهان و همچنین طراحی دکوراسیون داخلی، به زیبایی هرچه بیشتر محیط کمک خواهد کرد‌.

 از زیبایی طراحی باغچه‌ها، روف گاردن، فضای سبز و باغ‌ها نمی‌توان غافل شد و جذابیت بالای آن تاثیر بسیار زیادی در ساختمان خواهد داشت. جهت فراگیری این دوره در کنار دوره دکوراسیون داخلی، به آموزشگاه دهکده جهانی دانش و مهارت مراجعه نمایید. جهت شرکت در این دوره، به پیش نیاز خاصی احتیاج نیست و شرکت برای عموم افراد آزاد است.

دوره جامع فتوشاپ معماری، در آموزشگاه دکوراسیون داخلی دهکده جهانی دانش و مهارت

بدون شک نمی‌توان از اهمیت فتوشاپ در دنیای معماری غافل شد. فتوشاپ جز یکی از مهم‌ترین نرم‌افزارهای ساخت تصاویر و ویرایش آنها است. اصولاً افرادی که در حوزه معماری داخلی و یا آموزش دکوراسیون داخلی فعالیت دارند، به‌خوبی از اهمیت این نرم‌افزار مطلع هستند.

در سال‌های پیش به دلیل محدودیت استفاده از نرم افزارهای سه بعدی، ادیت و ویرایش تصاویر به وسیله فتوشاپ انجام می‌گرفت. امروز استفاده از آن کمی محدود شده است، اما با روی کار آمدن نسخه‌های جدید، فتوشاپ توانست گوی میدان رقابت را از دیگر نرم‌افزارهای گرافیکی برباید. شرکت‌کنندگان با پشت سر گذاشتن ۳۰ ساعت دوره آموزش فتوشاپ، با مباحثی نظیر: انواع پست پروداکشن، پروژه‌های معماری و معماری داخلی آشنا خواهند شد. استفاده از تکنیک‌های معروف نورپردازی به هرچه زیباتر شدن پروژه کمک خواهد کرد.

 مخاطبین پکیج آموزش دکوراسیون داخلی

دوره دکوراسیون داخلی به هیچ‌گونه پیش نیازی وابسته نیست و افراد از رشته‌های گوناگون می‌توانند این تخصص را فرا گرفته و از آن تنها با وجود یک لپ‌تاپ کسب درآمد کنند.

  • تمام علاقه‌مندان به یادگیری طراحی داخلی بدون نیاز به گذراندن رشته تحصیلی یا پیش نیاز خاص
  • فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته معماری
  • فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی عمران
  • طراحان داخلی که نیاز به آپدیت و یا یادگیری دکوراسیون داخلی دارند.
  • مجریان و پیمانکارانی که به آموزش دکوراسیون داخلی علاقه نشان می‌دهند.
  • فروشگاه‌های ارائه کننده محصولات و المان‌های طراحی داخلی
  • دکوراتورهایی که مایل به فعالیت در حوزه طراحی و اجرا هستند

نحوه شرکت در کلاس‌های آموزش دکوراسیون داخلی

هر کدام از دوره‌های پکیج آموزش دکوراسیون داخلی، بسته به نیاز شرکت کننده و شرایط تدریس، در ۴ حالت زیر قابل ارائه هستند. دانشجویان می‌توانند به روش‌های زیر در کلاس‌ها شرکت کنند.

  • حضوری ( حضور متقاضی الزامی است)
  • آنلاین (برگزاری دوره دکوراسیون داخلی به صورت اینترنتی است)
  • ترکیبی( بخشی از سرفصل‌ها آنلاین و بخشی حضوری خواهد بود)
  • روش blended learningیا آموزش بلندد: ترکیبی از آموزش حضوری و آنلاین با محتوای آموزش دیجیتال و منتور که موجب افزایش بهره وری آموزشی خواهد شد.

هدف دپارتمان معماری مجموعه دانش و مهارت

دهکده جهانی با سابقه طولانی در آموزش تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی همواره سعی در رعایت اصول اساسی مهارت آموزی و ارائه کیفیت خاص در سرویس آموزش نموده است. محتوا به‌روز و منطبق بر نیاز بازار کار، اساتید کارآزموده و فضای مناسب آموزشی نیاز اولیه آموزش است. بر اساس آخرین مصوبه هیئت علمی دپارتمان معماری، قالب ارائه این دوره محبوب به‌صورت ۳ ترم آموزشی در نظر گرفته شده است.

خروجی هر ترم منجر به یادگیری یک مهارت و کسب شغل خواهد بود. هنرجویانی که تمامی دوره‌های آموزشی در نظر گرفته شده را با موفقیت پشت سر گذارند؛ به‌صورت کاملاً حرفه‌ای آماده ورود به بازار کار دکوراسیون داخلی خواهد شد. دهکده جهانی به منظور تطابق با استانداردهای بین المللی ضمن استفاده از آخرین نسخه  نرم‌افزارهای معماری، محتوای علمی و مهارتی خود را با دانشگاه بین المللی نورث وست نیز هماهنگ نموده است. شرکت‌کنندگان در پایان حضور در دوره‌های معماری و دکوراسیون داخلی در نظر گرفته شده؛ موفق به گواهینامه بین‌المللی از این دانشگاه خواهند شد.

دوره دکوراسیون داخلی

فواید شرکت در دوره‌های طراحی دکوراسیون داخلی دهکده جهانی دانش و مهارت

با ثبت نام در بهترین مرکز آموزش دکوراسیون داخلی یعنی آموزشگاه دهکده جهانی دانش و مهارت، امتیازات ویژه‌ای به دست خواهید آورد که در ادامه به صورت مختصر به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • دریافت مدرک تایید شده از وزارت علوم (پس از طی دوره‌های مقدماتی- متوسطه- پیشرفته)
  • اعطای مدرک دو زبانه (انگلیسی و فارسی) در پایان هر دوره آموزشی
  • آموزش به روش‌های حضوری آنلاین ترکیبی و بلندد
  • واکاوی فضاها با استفاده از مفاهیم پایه معماری و ترسیم آنها
  • مهارت دقیق نقشه خوانی
  • توانایی ترسیم نقشه‌های ساختمانی به کمک نرم‌افزار
  • آشنایی اصولی و دقیق متریال و محاسبه هزینه آنها
  • شناخت با چالش‌های احتمالی و واقعی در بازار کار
  • امکان و توانایی مهاجرت به خارج از کشور یا دریافت پروژه در خارج از کشور
  • یادگیری نحوه ارتباط با مشتریان
  • تجزیه و تحلیل پلان‌ها و طراحی‌ها
  • توجه به رشد تک تک دانشجویان
  • برگزاری جلسات عملی مبتنی بر توسعه مهارتی
  • امکانات و رایانه‌های آموزشی جهت تمرین و آموزش مهارت
  • کمک جهت تهیه پروژه نهایی به عنوان نمونه کار مناسب و قابل ارائه به مشتریان

آموزش دوره دکوراسیون داخلی در تهران و دیگر شهرها

آموزشگاه دهکده جهانی دانش و مهارت، با به کارگیری اساتید برتر و فعال در حوزه دکوراسیون داخلی، در تلاش است تا زمینه تعلیم و تدریس شما هنرجویان گرامی را فراهم آورد. این مجموعه درخشان، به دلیل سخت بودن رفت و آمد و یا حضور شما در کلاس‌های حضوری، تدابیری اندیشیده است. ازاین‌رو بسیاری از مباحث و دوره‌های آموزش دکوراسیون داخلی را به صورت آنلاین برگزار می‌کند تا افراد از اقصی نقاط ایران بتوانند در این کلاس‌ها با کم‌ترین چالش شرکت کنند. در نهایت پس از پایان دوره، کمترین چالش را در بازار کار داشته باشند.

شرایط بازار کار دکوراسیون داخلی

با پیشرفت تکنولوژی، امروزه نیاز به یک طراح داخلی خیلی بیش از پیش احساس می‌شود. به همین خاطر بازار کار فوق العاده‌ای در انتظار متخصصان در زمینه دکوراسیون داخلی ‌است. این رشته از جمله رشته‌هایی است که موفقیت در آن چشمگیر خواهد بود. از جمله مواردی را که می‌توان جزء بازار کار این رشته آورد، شامل موارد زیر است:

  • طراحی دکوراسیون داخلی ویلا یا آپارتمان و اجرای پروژه‌ها
  • طراحی پروژه‌های معماری اداری و تجاری( رستوران‌ها، فروشگاه‌های زنجیره، فضای اداری و غیره) و اجرای آنها
  • مسلط شدن به نرم‌افزارهای روز مرتبط با طراحی دکوراسیون داخلی
  • ترسیم نقشه‌ها به کمک نرم‌افزارهای اتوکد
  • رندرینگ و مدل‌سازی فضاهای داخلی و خارجی به وسیله نرم‌افزارهای مربوط به دوره دکوراسیون داخلی
معماری و دکوراسیون داخلی

سوالات متداول

در این قسمت قرار است به سوالات رایج شما در خصوص آموزش دکوراسیون داخلی و همچنین دوره‌های دکوراسیون داخلی از مقدماتی تا پیشرفته پاسخ داده شود. در صورتی که سوال شما جز موارد زیر نبود بهتر است با شماره‌های 02137859 در ارتباط باشید.

آیا پکیج آموزش دکوراسیون داخلی نیاز به پیش نیاز خاصی دارد؟

خیر، دوره طراحی دکوراسیون داخلی به پیش نیازی وابسته نیست. حتی رشته تحصیلی شما هم ربطی به یادگیری آن ندارد. دوره به گونه‌ای طراحی شده تا تمام مباحث مورد نیاز شما را پوشش دهد.

من هیچ شناختی نسبت به هیچ‌گونه نرم‌افزاری ندارم، آیا می‌توانم از این دوره استفاده کنم؟

برای یادگیری دوره‌های دکوراسیون داخلی از پیش نیازی به شناخت نرم‌افزار یا مهارت خاصی نیست.

آیا مباحث دوره دکوراسیون داخلی از پایه تا پیشرفته آموزش داده می‌شود؟

بله مباحث مربوط به دوره‌های مختلف دکوراسیون داخلی به صورت جامع آموزش داده می‌شوند.

برای یادگیری طراحی دکوراسیون داخلی به کدام آموزشگاه مراجعه کنیم؟

آموزشگاه دهکده جهانی دانش و مهارت با سابقه درخشان و گردآوری بسیاری از اساتید مجرب و با دانش، بهترین آموزشگاه در زمینه تعلیم طراحی دکوراسیون داخلی در تهران به شمار می‌آید. جهت ثبت نام در انواع دوره‌های آموزش دکوراسیون داخلی از سراسر کشور می‌توانید با شماره‌های زیر ارتباط برقرار کنید.

آیا اساتید آموزشگاه شما سابقه فعالیت در پروژه‌های مربوط به این حرفه را دارند؟

بله، اساتید آموزشگاه دهکده جهانی دانش جز اساتید برتر و فعال در حوزه دکوراسیون داخلی هستند.

مطالب دوره‌های دکوراسیون داخلی و معماری به صورت تئوری آموزش داده می‌شوند یا عملی؟

دوره‌های معماری و دکوراسیون داخلی هم به صورت عملی و هم به صورت تئوری آموزش داده می‌شوند.

آیا با گذراندن دوره دکوراسیون داخلی می‌توان دکوراسیون داخلی پذیرایی منزل را انجام داد؟

بله، پس از گذراندن دوره‌های جامع دکوراسیون داخلی قادر به دیزاین محیط داخلی خواهید بود.

دکوراسیون داخلی باغ ویلا
دکوراسیون داخلی باغ ویلا

در صورت مهاجرت، مدرک دکوراسیون داخلی قابلیت استفاده دارد؟

بله، تمامی مدرک‌ها و یا گواهینامه‌های صادر شده از این آموزشگاه، قابلیت ترجمه به زبان انگلیسی دارند.

با هر لپ‌تاپی می‌توانیم از این آموزش‌ها روی سیستم عامل استفاده کنیم؟

حضور در مراحل ابتدایی دوره آموزشی نیاز به سیستم کامپیوتری قوی نداشته ولی رفته رفته با توجه به اهمیت قدرت پردازش گرافیکی نیاز به تهیه لپ تاپ با مشخصات فنی مناسب خواهید داشت.

به طور کلی دوره جامع آموزش دکوراسیون داخلی چند ساعت زمان می‌برد؟

دوره آموزش دکوراسیون داخلی در آموزشگاه دهکده جهانی دانش و مهارت در  تهران ۳۹۰ ساعت خواهد بود.

کلاس‌های دکوراسیون داخلی فقط برای افرادی است که تحصیلات مربوط دارند؟

خیر، افرادی ‌که رشته تحصیلی مرتبط ندارند هم می‌توانند شرکت کنند. دوره‌های آموزش طراحی داخلی جامع داریم و از صفر تا صد آموزش داده می‌شود.

9 5 8 7 3 - 1 2 0