نماد سایت وبلاگ دهکده جهانی

آموزشگاه خیاطی مدرک فنی حرفه ای در کرج

5/5 - (3 امتیاز)

کرج مرکز استان البرز می باشد و بخاطر نزدیکی به تهران از امکانات بسیار خوبی برخوردار است علاوه بر این دسترسی بسیار خوبی هم به تمامی امکانات شهر تهران دارد، آب و هوای بهتر از تهران و هزینه های پایین تر زندگی نسبت به تهران مورد توجه اقوام مختلف قرار گرفته و از همه مناطق ایران با امید زندگیِ بهتر، به این شهر کوچ کرده اند و به همین خاطر به شهر هفتاد و دو ملت معروف شده است؛ این شهر بعد از تهران بزرگ‌ ترین شهر مهاجر پذیر ایرانه و با توجه به جوان‌ بودنش نسبت به باقی شهرهای بزرگ ایران، بعنوان یکی از کلان‌ شهرهای کشور شناخته شده؛ کرج تمامی امکانات رفاهی، آموزشی، درمانی، تفریحی و گردشگری را داراست و بخاطر اماکن دیدنی و تفریحی در روزهای تعطیل میزبان خوبی برای تهرانی ها می باشد. همچنین وجود ایستگاه های مترو، اتوبوس و تاکسی در این شهر، رفت و آمد را برای ساکنین آسان تر کرده و براحتی و با صرف کمترین هزینه می توانند به سایر نقاط کرج و تهران تردد داشته باشند.

همانطور که گفته شد کرج از نظر امکانات آموزشی چیزی کمتر از تهران ندارد، در این متن می خواهیم به بررسی آموزشگاه خیاطی مدرک فنی حزفه ای در کرج بپردازیم و ببینیم وضعیت آموزشگاه ها و موسسات در زمینه یاددهی این حرفه چگونه می باشد و بهترین آموزشگاه خیاطی مدرک فنی حرفه ای در آن کدام است؛ یک آموزشگاه خیاطی باید دارای جواز کسب، شماره ثبت و زیر نظر وزارت ها و سازمان هایی مثل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فنی و حرفه ای، بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی، اصناف خیاطی و وابسته به آن و … باشد، همچنین مدرکی که ارائه می دهد در آن یکی ازین سازمان های معتبر ذکر شده و با مهر برجسته اش در همه جا اعتبار و کاربرد داشته باشد. حال اگر علاقمند به گذراندن دوره آموزش خیاطی در کرج می باشید باید یکی از معتبرترین های آن را پیدا بکنید که شرایط گفته شده را به اضافه مواردی که در ادامه خواهیم گفت داشته باشد، اگر روی هایلایت خط پیشین ضربه بزنید یکی از بهترین این آموزشگاه ها را خواهید دید.

بله، آموزشگاه خیاطی مدرک فنی حرفه ای مورد نظر، آکادمی هنر پارس می باشد که با قرار گیری در یکی از بهترین مناطق کرج با بهترین دسترسی در چند سال اخیر میزبان و آموزش دهنده خیاطی و طراحی لباس خوبی برای علاقمندان این حرفه های هنری و پولساز بوده است، این آموزشگاه دارای شرایط و ویژگی های خاصیست که آن را از دیگر موسسات آموزشی متفاوت تر و برتر می کند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

-اول اینکه کلاس های اون خصوصیه یعنی با جمعیتی بین یک الی سه نفر تشکیل میشه که یکی از دلایل یادگیری بهتر هنرجو و یاددهی بهتر مدرس به آنان می باشد.

-آموزشگاه آکادمی هنر پارس با فضایی بزرگ (بیش از 200 متر مربع) آماده آموزش به علاقمندان دوره های خیاطی مقدماتی و پیشرفته و طراحی لباس می باشد.

-آکادمی هنر پارس دارای تهویه و نور کافی، تجهیزات گرمازا و سرمازای مناسب، فضا و میز و صندلی های استاندارد با نشیمن مبلی برای راحتی هر چه بیشتر هنرجو می باشد.

-مدرسینی مجرب و کارآزموده در این موسسه به هنرجویان آموزش می دهند که از فیلتر و تست های زیادی با موفقیت عبور کرده اند تا توانسته اند با این آموزشگاه همکاری نمایند.

-خیاطی با بروزترین متد دنیا که در دانشگاه ها هم تدریس می گردد یعنی روش مولر بدون دستکاری و تغییر به هنرجوها تدریس می گردد.

نکته: متد مولر نزدیک ترین الگوها را با اندام ایرانیان دارد.

-هنرجویانی که در این موسسه ثبت نام می کنند نیازی به پیش زمینه قبلی از خیاطی و گذراندن پیش نیاز ندارند و همه موارد ضروری در دوره نازک دوزی به ایشان یاد داده خواهد شد.

-ثبت نام هم برای خانم ها و هم آقایان با رنج سنی 12 سال به بالا مجاز می باشد ولی داشتن سواد ریاضی و خواندن و نوشتن الزامییست چون در متد مولر با ضرب و تقسیم و جمع که باعث بوجود آمدن الگوی دقیق می شود زیاد سروکار داریم.

-آموزشگاه خیاطی مدرک فنی حرفه ای آکادمی هنر پارس با انواع چرخ های صنعتی مدرن، چرخ های گلدوزی خانگی، سردوزهای صنعتی، اتوهای بخار و مانکن به تعداد هنرجویان هر تایم تجهیز شده است بطوریکه هر هنرجو برای آموزش دوخت حین کلاس می تواند از یک چرخ خیاطی استفاده کند.

می خواهیم درباره مدرکی که پس از پایان هر دوره ای اعم از دوره مقدماتی خیاطی، دوره های تخصصی و پیشرفته خیاطی مثل انواع مانتو و شومیز، لباس عروس، لباس مجلسی، لباس کودک و نوجوان، پیراهن و شلوار مردانه، انواع شلوار زنانه، آموزش لباس تریکو و آموزش طراحی لباس (که پیشنهاد می گردد در کنار آموزش خیاطی حتما یاد بگیرید) در آکادمی پارس به هنرجو اعطا می گردد و مزایای آن صحبت کنیم:

1-مدرک صادر شده بین المللی، دوزبانه و ترجمه شده است و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد ملی مد و لباس ایرانی و آکادمی هنر پارس می باشد.

2-با داشتن این مدرک می توانید برای گرفتن انواع مجوز برای بازگشایی مزون، کارگاه خیاطی و سری دوزی اقدام کنید.

3-با مدرک آکادمی هنر پارس که از معتبرترین مدارک در ایران می باشد می توانید برای راه اندازی کسب و کار به منزله ی کارآفرینی در مناطق محروم و بانوان خانه دار و همچنین توسعه آموزش خیاطی برای داشتن یک آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس و تجهیز آن تقاضای وام داشته باشید.

4-با مدرک آکادمی هنر پارس می توانید در کارخانجات، کارگاه ها و سری دوزی های بزرگ و کوچک صنعتی تولید پوشاک استخدام شوید.

5-اگر توانایی تدریس و انتقال اطلاعات به هنرجو را دارید و به متد مولر مسلط هستید و بیانی واضح و خوب برای درس دادن دارید بعنوان مدرس هم می توانید در آموزشگاه های مختلف حتی خود آکادمی پارس استخدام شوید و از مزایای همکاری با آکادمی پارس نیز بهره مند گردید.

6-اگر قصد مهاجرت داشته باشید این مدرک امتیاز خوبی برای شما در پرونده مهاجرتی به منزله داشتن یک مهارت محسوب می شود.

در نهایت باید گفت اگر در آموزشگاه آکادمی هنر پارس دوره بگذرانید در هر جایی می توانید استخدام شوید چون این موسسه با سرفصل های بی نظیری که دارد و در سایت آکادمی هنر پارس می توانید آنها را مطالعه نمایید از شما یک خیاط حرفه ای یا یک خیاط متخصص در یک زمینه خاص مثلا لباس شب و یک طراح لباس حرفه ای با کلی ایده و خلاقیت خواهد ساخت و می توانید با فکری باز به آینده ای روشن بیاندیشید که در آن فقط پیشرفت و کسب درآمد می باشد، البته شما نیز باید با شرکت در انواع ورک شاپ های مرتبط با خیاطی و طراحی لباس علم خود را بروز نگه دارید و تلاش کنید تا هر روز چیز جدیدی به آموخته های خود اضافه نمایی؛ شما می توانید برای مشاوره بابت دوره ای که دوست دارید در آکادمی هنر پارس بگذرانید مشاوره تلفنی داشته باشید و یا با مراجعه حضوری به آکادمی هنر پارس کرج مشاوره تخصصی بگیرید و بعد نسبت به رزرو و ثبت نام دوره مورد علاقه تان اقدام فرمایید، ضمن اینکه آموزشگاه آکادمی هنر پارس همه روزه از شنبه تا جمعه میزبان شما هنردوستان علاقمند به یادگیری می باشد.

خروج از نسخه موبایل