
بدون شک از مشکلات عمده و دردسرآفرینی که مدیران در سازمانها با آن مواجه اند از “افراد” و ” نحوه تعامل افراد” با هم ناشی میشود: ارتباط ضعیف میان مدیر و کارمند، اختلافات میان اعضای یک تیم، عدم وجود روابط صمیمانه میان گروههای مختلف سازمانی و …… از آن جمله است. بنابراین مطالعه و یادگیری مباحث مدیریت رفتار سازمانی نه صرفا برای مدیران منابع انسانی بلکه برای سایر مدیران و شاغلین سازمانها جهت یادگیری مهارتهای ارتباطی و یادگیری نحوه تعامل موثر با سایرین و شناخت شخصیت و ارزش ها و در نتیجه افزایش کارایی و بهره وری امری ضروری و الزامی می باشد.
در این دوره چه آموزش داده می شود؟
- مقدمه ای در رفتار سازمانی/ شخصیت و ارزشها
- تعریف رفتار سازمانی و ارتباط آن با سایر علوم
- انواع ارزشها
- مفاهیم انگیزش
- ایجاد انگیزش
- احساسات و خلقیات
دوره های مرتبط
مدیریت منابع انسانی
مدیریت منابع انسانی به دنبال یافتن چگونگی مدیریت افراد در سازمانها، با تمرکز بر سیاستها و سیستمها میباشد بدون شک…
مهارت های مذاکره
مذاکره بخشی از زندگی روزمره است و برای موفقیت کسبوکارتان نیز امری حیاتی و ضروری است. مهارتهای مذاکره در همه…
مدیریت فروش
مدیریت فروش Sales Management برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و رهبری، نظارت و کنترل و ایجاد هماهنگی بین منابع انسانی شایسته،…
مدیریت تبلیغات و برندینگ
مدیریت برند یکی از مهمترین مهارت های MARKETING است، برای این که این مهم را درک کنید، برند هایی را…
تومان1,600,000