اخبار

راهنمایی انتخاب معلم خصوصی در منزل با قیمت مناسب

5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله راهنمایی انتخاب معلم خصوصی در منزل با قیمت مناسب ارائه شده است. اگر می خواهید از خدمات تدریس خصوصی در منزل برای درس ریاضی، زبان انگلیسی، فیزیک، ادبیات، شیمی، عربی، زیست و یا هر درس دیگری استفاده نمائید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی خانم و آقا، قیمت درخواستی مدرسین برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس و شماره تماس مستقیم معلم های خصوصی به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید. بر روی لینک زیر کلیک کنید.

www.IranModares.com

راهنمای گام به گام انتخاب معلم خصوصی در منزل

در سایت ایران مدرس برای تمامی دروس از ابتدایی تا دانشگاه، کامپیوتر و انواع نرم افزارها، زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی و …. اساتید بسیار خوبی حضور دارند. اگر در جستجوی یک استاد خوب برای درس مورد نظر خودتان هستید به صورت زیر عمل نمائید:

1- در بالای صفحه اصلی سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.

2- در صفحه ای که باز می شود، در بخش جستجو اسم درس مورد نظر خودتان را وارد نمائید.

به عنوان مثال اگر می خواهید برای درس ریاضی لیست اساتید را ببینید، در بخش جستجو کلمه ریاضی را وارد نمائید. به این ترتیب لیست مدرسین ریاضی به شما نشان داده خواهد شد.

3- لیست اساتید را با دقت بررسی نمائید و یک استاد خوب را برای درس مورد نظرتان انتخاب کنید.

4- برای مشاهده اطلاعات کاملتر و رزومه و سوابق تدریس هر استاد بر روی عکس ایشان کلیک کنید تا وارد صفحه آن استاد شوید.

5- استاد مد نظر خودتان را انتخاب کنید و از طریق شماره تماس ارائه شده برای ایشان به صورت مستقیم با خود مدرس تماس حاصل نموده و کلاس را هماهنگ کنید.

6- اگر برای یک درس خاص، بعد از وارد کردن اسم درس در بخش جستجو استادی را به شما نشان نداد، اسم رشته تحصیلی مد نظر خودتان را وارد کنید و یا اسم درس را با املای متفاوت وارد نمائید. منبع: https://teaching.iranmodares.com/article.php

نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب در منزل

همانطور که گفته شد، در وب سایت ایران مدرس برای هر درس و رشته ای استاد و معلم خصوصی خوب وجود دارد. اگر می خواهید در کنکور موفق شوید و یا مثلا در آزمون آیلتس نمره بالایی بگیرید، اگر قصد دارید زبان آلمانی یا فرانسوی را بسیار خوب و در زمان کم آموزش ببینید، در هر صورت، برای هر هدفی که دارید می توانید استاد خوب از این وب سایت انتخاب نمائید. برای اینکه یک استاد عالی و حرفه ای انتخاب نمائید، به رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین توجه کنید. با استادی کلاس خصوصی برگزار کنید که از دانشگاه خوب و معتبر فارغ التحصیل شده است. استادی که خودش در ایام تحصیل موفق بوده است و در دانشگاه معتبر درس خوانده است مسلما سطح دانش و توانایی های بالاتری هم دارد.

درخواست معلم خصوصی

اگر درخواست معلم خصوصی دارید و می خواهید یک معلم خصوصی خوب داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید. به نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس اساتید هم دقت کنید. اساتیدی که شاگردهای قبلی موفقی دارند مسلما نحوه تدریس خوبی هم دارند. می توانید یک جلسه را با استاد انتخابی خودتان آنلاین برگزار کنید تا از انتخاب درست خودتان مطمئن گردید. بسیاری از مدرسین مجرب و فوق العاده سابقه کاری بالایی هم دارند. اینکه یک استاد خوب تجربه بالایی هم داشته باشد می تواند بسیار موثر باشد. اساتید با تجربه روش های بهتری برای تدریس دارند و می توانند شاگردهای خودشان را بهتر به نتیجه برسانند.

هزینه تدریس خصوصی در منزل

واضح است که نرخ کلاس های خصوصی آنلاین به نسبت کلاس های تدریس خصوصی در منزل توسط مدرسین خانم و آقا پایین تر است. به عنوان مثال یک مدرس مجرب که برای هر جلسه تدریس خصوصی شیمی حضوری در منزل قیمت 600 هزار تومان را مد نظر دارد، کلاس آنلاین را با نرخ 500 یا حتی 400 هزار تومان هم برگزار خواهد کرد. بنابراین اگر می خواهید معلم خصوصی زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک، زیست، عربی و یا هر درس دیگری را با قیمت مناسب داشته باشید از کلاس های مجازی به جای کلاس حضوری استفاده نمائید.

قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل

هزینه تدریس خصوصی ابتدایی در منزل به صورت ساعتی از 100 هزار تومان تا 500 هزار تومان متغیر است و قیمت متوسط معلم خصوصی ابتدایی در منزل حدودا 300 هزار تومان برای هر ساعت تدریس می باشد.

تدریس خصوصی در منزل تهران

اگر ساکن تهران هستید و می خواهید یک معلم خصوصی خوب برای تدریس دروس مختلف در منزل داشته باشید به سایت ایران مدرس مراجعه کنید. در ایران مدرس بهترین مدرسین ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی، زبان انگلیسی، تافل و آیلتس تهران حضور دارند.

شرایط تدریس خصوصی در منزل

اینکه شرایط کلاس های خصوصی و برگزاری این کلاس ها در منزل چگونه است از دیدگاه مدرس و شاگرد می تواند مورد بررسی قرار گیرد. البته بیشتر مواردی که باید اساتید تدریس خصوصی رعایت نمایند گفته می شود. چرا که شاگرد در منزل خودش حضور دارد و می تواند هر طور که بخواهد پوشش داشته باشد و رفتار نماید. مسلما هم شاگرد و هم استاد باید مواردی را در نظر بگیرند و برای کسب نتیجه خوب شرایطی را در نظر داشته باشند.

به عنوان مثال شاگرد باید سعی کند با استاد و مدرس خصوصی خودش همکاری کند و مطالب ارائه شده در کلاس و تمریناتی که داده می شود را جدی بگیرد. در ضمن پرداخت به موقع حق الزحمه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی هم مورد دیگری است که باید توسط شاگرد رعایت شود. در کنار این موارد خود استاد و مدرس تدریس خصوصی هم باید نکاتی را در نظر داشته باشد. برای حضور در منزل شاگرد داشتن پوشش مناسب و رعایت ادب و نزاکت بسیار لازم و ضروری است. البته این موارد توسط اکثر مدرسین رعایت می شود و در این مقاله صرفا برای یادآوری ارائه می شود.

خوب است که استاد و مدرس تدریس خصوصی از همان ابتدای کار نوع پرداخت را مشخص نماید و به شاگرد خودش یا والدین ایشان شرایط کلاس ها و نحوه تسویه حساب را ارائه کند. اگر یک قرار داد رسمی بین طرفین نوشته شود بسیار خوب است.

پیشنهاد می شود مقاله تدریس خصوصی ارزان و کلاسهای آموزش خصوصی در منزل با قیمت مناسب را هم بخوانید.

برخی از شرایط دیگر برای برگزاری کلاس تدریس خصوصی در منزل

از جمله شرایط تدریس خصوصی در منزل که باید با دقت بالا مورد توجه قرار گیرد این است که نحوه تسویه حساب معلوم شود. بسیار خوب است که جلسه به جلسه تسویه حساب انجام شود. بسیاری از مشکلاتی که در کلاس های تدریس خصوصی به وجود می آید سر همین تسویه حساب است. در بسیاری از مواقع شاگرد بدون دریافت خدمات هزینه ای پرداخت می کند که ممکن است بعدا مشکل ایجاد کند و یا مدرس بعد از انجام کار و ارائه خدمات مبلغ را دریافت نمی کند و بعدا باز هم می تواند مشکل ساز باشد. خوب است جلسه به جلسه و بعد از برگزاری کلاس کار تسویه حساب انجام شود.

البته در مواردی ممکن است کلاس های تدریس خصوصی در منزل به صورت تضمینی برگزار شود که حساب آن جدا است. مثلا استاد قبول می کند که نصف و یا کل هزینه کلاس ها را بعد از نتیجه گرفتن شاگرد خودش دریافت نماید. در این موارد باز هم خوب است که طرفین متعهد به قراردادی باشند که در نظر گرفته شده است. البته واضح است که در کلاس های تدریس خصوصی خود شاگرد هم باید کمال همکاری را داشته باشد تا بهترین نتیجه بدست آید. برای گرفتن بهترین نتیجه در امتحان و کنکور با شرکت در کلاس های خصوصی در منزل خوب است این کلاس ها زودتر شروع شود تا نتیجه بهتری گرفته شود.

نحوه گرفتن بهترین نتیجه از تدریس خصوصی در منزل

1- از جلسات تدریس خصوصی یا برای رفع اشکال استفاده نمائید (در صورتیکه در طول ترم خودتان درس را خوانده اید) و یا در طول ترم جلسات تدریس در منزل را داشته باشید. به عبارت دیگر یا خودتان در طول ترم درس را بخوانید و یا استفاده از آموزش خصوصی در منزل را زود شروع نموده و آن را موکول به ایام امتحانات نکنید.

2- استفاده از جلسات تدریس خصوصی به صورت آهسته و پیوسته و در طول ترم بازدهی بالاتری دارد.

3- استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی معجزه نمی کند. خودتان باید تمرین حل کنید، مرور داشته باشید و خلاصه اینکه تلاش و کوشش خودتان نیز لازم است.

4- در کلاسهای مدرسه و جلسات تدریس خصوصی تمرکز خود را افزایش داده و با دقت به مطالب ارائه شده گوش دهید.

آیا تدریس خصوصی ارزان مناسب است؟

نکته ای که باید در رابطه با کلاسهای تدریس خصوصی در نظر داشته باشید این است که معمولا مدرسین با سابقه و با تجربه با قیمت پایین و ارزان کلاسهای خصوصی را برگزار نمی کنند. این واقعیتی است که وجود دارد و شما هم باید سعی کنید کلاسهای تدریس خصوصی را با یک مدرس خوب برگزار نمائید و بیشتر از آنکه تاکید روی ارزان بودن کلاسهای تدریس خصوصی داشته باشید روی کیفیت کلاسها تاکید داشته باشید به نحوی که در نهایت منجر به نتیجه گرفتن شما شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا