اخبار

فروشگاه مناسب برای خریدی راحت و آسان دمپر

دمپر چیست؟

5/5 - (1 امتیاز)

فروشگاه مناسب برای خریدی راحت و آسان دمپر

شاید بسیاری از افراد برای اولین بار نام دمپر را می‌شنوند؛ ما در این مقاله سعی داریم اطلاعاتی که می‌تواند برای شما مفید باشد را در اختیارتان قرار بدهیم و فروشگاه مناسب برای خرید راحت و اسان دمپر را به شما معرفی کنیم. پس لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای مطلب ما را همراهی بفرمایید.

یکی از نکات مهم در فضای بسته جریان مناسب هوا است. این مسئله زمانی بیشتر اهمیت پیدا می‌کند که در یک محیط صنعتی یا یک آشپزخانه بزرگ مثل رستوران باشید. به طور کلی تهویه هوا نقش مهمی‌در بهتر شدحال فیزیکی افراد و حتی گیاهان در محیط‌های بسته دارد، به همین دلیل به دستگاهی نیاز است که بتواند کار تهویه را به خوبی انجام بدهد، این دستگاه دمپر است.

دمپر چیست؟

این وسیله عبود هوا از دریچه ها را تنظیم خواهدکرد و دارای پره‌هایی است که این کار را انجام می‌دهند. این وسیله علاوه بر کنترل جریان هوا، جلو ورود گرد و خاک یا حشرات را می‌گیرد. دمپر به افراد این امکان را می‌دهد تا هوا تمیز در دسترس داشته باشند، دمپر ها تنها در عمران کارایی ندارند، بلکه در قطعات الکترونیکی یا وسایل نقلیه هم استفاده می‌شوند. با نصب این قطعه، می‌توان دما و میزان جریان هوا محیط را با فرستادن هوا گرم و سرد کنترل کرد.

انواع دمپرها

دمپر بادی: معمولاً پشت فن هواکش‌ها قرار می‌گیرند و زمانی که فن شروع به کار می‌کند پره این محصول باز می‌شود و هوا داخل را به بیرون منتقل می‌کند، بعد از قطع شدن کار فن دمپر بادی به طور خودکار بسته شده و مانع اتلاف هوا مطبوع داخل خواهدشد.

دمپر صنعتی: این نوع سیستم در محیط صنعتی و تجاری برای تهویه هوا و سرمایش و گرمایش در فصل مختلف استفاده می‌شود و وسیله‌ای ببسیار کاربردی برای استفاده در کارخانه‌ها و مکان‌های تجاری بزرگ است؛ زیرا به راحتی می‌تواند در چنین مکان‌های وسیعی، کار تهویه هوا را انجام دهد.

دمپر موتوری (اتوماتیک): این مدل از دمپر برقی بوده و بسیار دقیق‌تر از مدل‎های دیگر خواهدبود. در صورت نیاز تنها با فشار دادن یک دکمه از می‌توان آن استفاده کرد.

دمپر کانالی: برای تنظیم جریان هوا بین دو کانال هوا یا دریچه هوا قرار می‌گیرد. از یک یا چند پره تشکیل شده‌اند و به صورت دستی یا اتوماتیک حرکت می‌کنند.

دمپر جریان معکوس: در این نوع محصول هوا در یک جهت تنظیم می‌شود، مثلاً تنها برای جهت دهی ورود یا خروج در یک ساختمان استفاده می‌شود.

دمپر پروانه‌ای: در پشت دیگه گرد نصب می‌شود و میزان هوا را در کانال‌ها رفت و برگشت تنظیم می‌کند.

دمپر دستی: توسط دسته‌ای که در بیرون کانال قرار می‌گیرد می‌چرخد، تیغه این دمپر به صورت موازی ساخته شده است که با گرفتن دسته به صورت همزمان و هماهنگ در حالت باز یا بسته یا نیمه باز قرار می‌گیرد.

دمپر ضد حریق: این نوع دمپرها جزء تجهیزات کنترل آتش هستند و برای قطع کردن احتراق از آن استفاده می‌شود که مانع ورود دود به بخش‌ها دیگر خواهدشد.

فروشگاه مناسب برای خرید انواع دمپر ها بروز و پیشرفته

گروه صنعتی تهویه‌سان با کادر حرفه‌ای با جذب افراد متخصص در تلاش است که خدمات بهتر با قیمت بسیار عادلانه و مناسب در اختیار مشتری‌ها خود قرار بدهد. همچنین این شرکت دست به طراحی سایت خدماتی تهویه‌ سان زده است تا مشتری‌ها به راحتی، بدون اذیت و خیال آسوده خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

انواع لوازم تهویه هوا برای خانه یا اداره

بهتر است در خرید تهویه هوا دقت کنید که این دمپر برای چه فضایی مناسب و دقیقاً در چه محیطی نیاز است و ابعاد آن را در نظر بگیرید که خیلی بزرگ‌تر یا کوچک‌تر نباشد که کارایی خود را از دست بدهد. بنابراین، ما این افتخار را داریم که از چندین سال گذشته تاکنون انواع لوازم تهویه را به شما عزیزان ارائه دهیم تا برای منازل یا فضاهای اداری ئ تجاری خود، بهترین محصول را خریداری نمایید. همچنین دارا بودن کیفیت بالا باعث شده که اکثر مشتریان ما تبدیل به مشتریان ثابت شوند و همواره از محصولات و خدمات تهویه‌سان استفاده کنند.

نتیجه گیری

امروزه با افزایش روز افزون آلودگی هوا و تغیرات آب و هوایی شدید که کشورهای مختلف با آن رو به رو هستند استفاده از سیستم تهویه و سرمایش و گرمایش رشد بسیار پیدا کرده است. دمپر هوا به عنوان یکی از بخش‌ها اصلی این تجهیزات است که می‌تواند آلودگی محیط را جذب و میکروب زدایی کند. بنابراین خرید و داشتن یک دمپر نیز ضرورت پیدا خاهدکرد. شما می‌توانید از طریق سایت تهویه‌سان انواع دمپر مورد نظر خود را خریداری کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا